RSS

Selasa, 7 Disember 2010

UCAPKAN KAU RINDU


Aku masih teringat-ingat novel MURNI AQILA yang telah aku baca sebelumnya dan aku teringat kepada novel penulis ni yang terdahulu yang telahpun aku beli tapi belum aku baca. Tak sempat aku baca...so aku pilih novel untuk bacaan aku yang ke-7
Sinopsis:
HATI Lailana berbunga rindu kala Adham meluahkan rasa cintanya. Itulah saatnya roboh benteng perasaan gadis itu yang selama ini menyimpan amarah terhadap insan bergelar lelaki. Seiring restu keluarga, mereka mula menganyam impian untuk hidup bersama.
Entah mengapa, menghampiri hari bahagia yang dinanti, Lailana mula menjauhkan diri. Dia sengaja kembali menjalin kasih dengan Ifran. Walhal, dia sedar hati Adham pasti tercalar. Tidak sanggup berhadapan dengan kemarahan keluarga akibat tindakannya itu, Lailana nekad untuk menghilangkan diri.
Adham terkedu dengan segala yang terjadi. Di saat dia cuba mencari jawapan, keluarga Lailana menyerahkan sepucuk warkah yang merungkai segala rahsia silam gadis itu. Coretan kebenaran itu mendorong dia menjejaki Lailana agar kembali kepadanya. Namun, ke manakah harus dia mencari cintanya yang telah hilang?
Komen aku:
Seronok juga bila membaca novel penulis ni yang ke-2. Menghiburkan....
Untuk novel ni aku bagi 4 bintang.

0 ulasan: