RSS

Isnin, 3 Ogos 2009

DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU (Versi Indonesia)


Inilah novel yang paling mendapat tempat dihati, semasa zaman remaja aku. Aku ulang membaca entah berapa kali tak terbilang dengan jari. Aku masih membacanya sekiranya ada waktu... dan kini novel yang boleh dianggap antik ini akan dilancarkan di Indonesia dalam versi negara itu. Ini petikan teks daripada penulisnya..."Novel pertama saya DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU telah pun diterjemah ke dalam bahasa Indonesia. InsyaAllah, kalau tak ada aral ia akan dilancarkan di UBUD, BALI, pada Oktober ini. Bersama-sama ini saya sertakan cover bukunya dalam versi Indon...


Hah, macamana.....bagi peminat novel ini...kalau nak dapatkan novel ini dalam versi Indon, jangan lupa dapatkan nanti ya....sebagai koleksi. Covernya lebih menarik berbanding terdahulu...

0 ulasan: