RSS

Selasa, 15 Disember 2009

SUATU PENANTIAN...


16/12/2009 (Rabu)


Hari ni hari malas, selalunya kalau pagi2 macam ni aku lebih suka bersiar2 di persekitaran rumah sambil menikmati bunga-bungaan yang aku tanam..selalunya tinjau2 pokok2 orkid aku yang 2 bangsal tu la tapi oleh kerana pagi tadi hujan so aku jadi malas nak kelebek sana kelebek sini, maka aku duduk saja kat meja batu sambil2 tunggu Si Bongsu main dengan basikalnya akupun mulalah membaca novel. Pilihan aku kali ini semua novel Antasya Balkis yang aku miliki. Aku mulakan dengan novel SUATU PENANTIAN.


Sinopsis :

Zarul... aku umpamakan kau seperti arca yg membalikkan semua kenanganku bersama si dia. Tanpa aku sedari sebenarnya kita yg telah menciptana bersama. Lama aku mengenanginya dgn air mata. Sesuatu telah terjadi kerana tohmahan dan juga kerana kumbang lain yg ingin memiliki diriku, aku diibaratkan kau seperti kisah semalam yg menyedihkan. Aku enggan memilikimu... namun, di suatu hari yg indah aku tiba2 menyedar... suatu penantian yg telah lama menantiku, aku tiba2 telah jatuh cinta kepadamu.
Komen aku:
21/12/2009
Memang novel2 Antasya Balkis a.k.a Syamimi Aminollah selalunya tidak menghampakan... Aku suka dengan novel ini walaupun aku ambil masa juga untuk menghabiskannya. Aku bawak novel ini melancong bersama2 aku walaupun masa untuk membacanya agak terhad semasa percutian aku ni. Ada masa aku belek2 juga novel ini...lebih baik daripada temenung. Best sangat so aku bagi 4 1/2 bintang untuk novel ini. Kisah Alissa yang dicintai oleh sepasang kembar seiras Zahim dam Zarul sangat mengasyikkan... tidak rugi memilikkinya untuk dijadikan koleksi.

0 ulasan: