RSS

Khamis, 3 Disember 2009

NOVEL2 IBOOK PUBLICATION....

Aku memang dah lama tercari-cari novel2 keluaran Ibook publication seperti yang aku paparkan di sini.... Cari sendiri tak jumpa2 so aku mengerah kekawan mencarinya...kot2 masa mereka gi shopping or window shopping kat mana2... manalah tau kan, mereka ada ternampak,
tapi apa yang menghampakan semacam novel2 keluaran penerbit ini dah tak ada di pasaran. Mereka dah tutup kilang ke? Sorry... kepada sesiapa yang boleh mengkhabarkan berita gembira macamana aku boleh mendapatkan, atau ada ternampak kat mana2 bolehlah tolong khabarkan...atau ada yang nak jual 'second hand' bolehlah contact aku di sini....















































1 ulasan:

LaDolce vs CN berkata...

sy ade dedalu dihati tu..bli mase bookfair aritu ngn pnulis sndiri...
hrrmmm, syg la plak nk let go..:-)

feel free, visit my blog yea...

cintanovella.blogspot.com (review novel blog)

p/s:-baru jek nk btatih buat review novel blog...:-)