RSS

Jumaat, 20 Ogos 2010

BELI NOVEL TERPAKAI...


Novel terpakai yang aku beli daripada AmyNo Blogshop dah sampai ke tangan aku. Novelnya masih dalam keadaan baik, maka aku berterima kasihlah kepada tuan punya blog ini. Harapnya lain kali aku boleh lagi berurusan dengan pemiliknya ini. Aku sebenarnya tidak berapa berani membeli secara online, apalagi daripada blog2 di internet melainkan membeli terus dari penerbit2nya. Tapi berlainan pula kali ini, memandangkan penerbit ini tidak aktif dan aku merasakan sukar untuk 'detect' cara menghubungi penerbitnya so aku mulalah mencari2 di blog2 yang menjual novel2 terpakai. Aku pilihlah blog2 yang dikendalikan oleh 'someone' yang backgroundnya aku agak2 boleh percaya.... Untuk kali ini aku hanya mampu dapatkan sebuah novel sahaja....banyak lagi novel2 yang aku hajatkan daripada penerbit yang sama tapi belum ada jodoh... kalau ada sesiapa yang ingin menjualnya secara terpakai @ baru bolehlah hubungi aku di sini.
Antara novel yang aku hajatkan...

Semuanya dari Nylea Publishing
1. HANYA KAU YANG SATU (Iffa Irdina)
2. BAHTERA CINTA (Iffa Irdina)
3. semua novel DHIYA SYAKHIRA
i ) SAYANGKU LATIFAH
ii) AKU TANPA CINTAMU
ada lagi ke?

1 ulasan:

Zalikha Zaid berkata...

Cuba tgk http://belinovel.blogspot.com . Semua novel2 kat situ masih baru lagi. Pengahantaran percuma pulak tu...