RSS

Khamis, 6 Mei 2010

BAGAIKAN MELANCONG....



Aku bertolak dari Terengganu dengan 4 buah novel tapi aku pulang dengan 7 buah novel.... dari mana datangnya kalau aku tidak singgah di kedai-kedai buku dan membelinya....

WASILAH CINTA WEERA aku beli di kedai buku di IJN. Dalam boring menunggu hubby mendapatkan rawatan, aku meninjau-ninjau ke dalam kedai yang menjual bahan-bahan bacaan di situ. BISON kalau tak silaplah nama kedainya.....

Apabila tahu hubby dibenarkan pulang sebelum datang semula untuk temujanji pada 30/6/2010 aku dan hubby menyewa hotel di Chow Kit. Saja untuk berehat kerana seharian aku keletihan, tidak tidur, tidak mandi dan tidak makan dengan hajat untuk pulang ke Terengganu pada pagi keesokan hari. Abang dan adik bukan tidak menjemput kami ke rumah mereka tapi aku dan hubby lebih senang melepak di hotel....tidak mahu menyusahkan. Puas tidur seharian, aku dan hubby keluar untuk mendapatkan tiket bas dan shopping sikit sebanyak sebagai buah tangan untuk anak2 yang menunggu kepulangan kami. Tak ada apa sangat yang boleh dibeli dengan keadaan suami yang tidak begitu sihat...sempatlah aku membeli 2 buah lagi novel iaitu HADIRMU TAKDIRKU dan sebuah novel yang dah aku baca sebenarnya tapi aku beli juga untuk dibuat koleksi kerana jualan larisnya iaitu ANDAI ITU TAKDIRNYA.....

0 ulasan: