RSS

Isnin, 14 September 2009

PULANGLAH PERANTAU....

Semalam aku msg kawan aku yang bekerja di KL. Saja tanya2 bila nak balik kg. cuti raya ni...mesti dia balik awal sikit sebab hubby dia tertinggal kat Kuala Berang sedangkan dia kerja di KL. Hah aku yang tumpang sengsara, bukan apa...dulu aku pernah rasa keadaan macam tu, jauh dari hubby tercinta...cheeewah. Sabar ajelah Za...
Dalam buat baik tu aku sempat lagi pesan beberapa novel yang aku liat sangat nak dapatkan di kedai2 buku di Trg. Mintak kawan aku ni cari2 di sekitar KL sebelum dia balik. Dia nipun kaki novel juga sebenarnya, tapi dia tak bacalah novel2 melayu ni kot... ha ha ha. Kawan aku suka sangat baca novel2 mat saleh, ya lah dia ni masa belajar dulu... pelajar yang paling terror omputeh di kalangan kita orang ni.... he he he. Itulah Zahani Ismail....

Inilah beberapa buah novel yang aku pesan:
1. PERCAYALAH (Ruby Hazri) - Jemari Seni
2. DEDALU DI HATI( Anita Aruszi)-Ibook Publication
3. PENCARIAN ADLEENA (Nurul Astiqha)-Tintarona
4. SURAT UNGU UNTUK NUHA (Noor Suraya)-Jemari Seni
5. BICARA RINDU(Nur Hazma) - Tintarona
6. SAAT MENCINTAIMU (Nurul Astiqha)- NHF Media
Hah, harap2 semuanya ada.....

1 ulasan:

zakri firdaus berkata...

Salam, saya ingin bertanya, adakah tajuk 'Pulanglah Perantau' yang di'post'kan tajuk sebuah novel?