RSS

Jumaat, 17 April 2009

PESTA BUKU ANTARABANGSA 2009....

Bestnya kalau dapat pergi...Kenapalah Pesta Buku ni dia orang buat bukan pada musim cuti sekolah.Sedihnya...Aku ada berpakat dengan husband nak pergi naik bas. Punyalah baik hubby aku ni nak temankan aku menghabiskan saki baki duit yang ada....tapi bila? Hari sekolah tak boleh pergi...minggu depan 25hb. ada mesy. agung PIBG pulak. Aduhhhhh!!!!Melepaslah ni........
Tup,tup kejap tadi rakan seperjuangan kat sekolah ada msg, sekarang dia ada kat PWTC. Nak beli Novel tak? Hah naklah buat tanya pulak so aku sempatlah msg novel2 yang aku teringin sangat tu.....harap-harapnya adalah hendaknya terutama novel terbaru Manaf Hamzah tu....Terima kasihlah Kak Radziah ya. Untung jugak buat bising2 pasal pesta buku ni kat bilik guru semalam...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam puan...
pemianat novel gak ye....samalah ngn sy....terkilan gak ms tu x dapat g pesta buku bln lepas huhuhu...

salam perkenalan!!!rajin2 la snggh blog sy ye...:)