RSS

Khamis, 23 April 2009

OH KAK RADZIAH...

Kak Zie yang naik 'flight' ke KL aku yang lebih2 teruja. Hah tau kenapa? Novel punya pasallah. Malam tadi Kak Zie ke KL lagi dan dia kata InsyaAllah dia akan menjengah lagi ke PBAKL'09 tu, so aku bekalkan dia dengan senarai novel yang berjela dan duit RM250. Aku tau duit tu belum mencukupi untuk menampung harga novel yang aku suruh beli .... inilah novel-novel yang aku hajatkan.... kalaulah semuanya ada...

1. Dalam Kehangatan Dakapan Senja (Manaf Hamzah) Pustaka Nasional
2. Selamat Pengantin Baru Isteriku (Nass Alina Noah )Kaki Novel
3. Sungguh Aku Cinta (Anis Ayuni )Alaf21
4. Tinggallah Pujaan (Mimie Afinie )KarnaDya
5. Kalau Ada Jodoh (Mimie Afinie )KarnaDya
6. Panggil Aku Dahlia (Noor Suraya )Jemari Seni
7. Nama Aku N (Aina Emir )KarnaDya
8. Potret Wajah Kekasih (Antasya Balkis )Kaki Novel
9. Suatu Penantian (Antasya Balkis )Kaki Novel
10.Citra Cinta (Antasya Balkis )Buku Prima
11. Bila Hati Berbicara (Antasya Balkis )Buku Prima
12. Rembulan Pujaan (Antasya Balkis )Buku Prima
13. Rahsia Hati Sofia (Nazurah Aisyah )Jemari Seni
14. aA+bB (Hlovate )Jemari Seni
15. Tunas (Hlovate )Jemari Seni
16. 5 tahun 5 bulan (Hlovate )Jemari Seni
17. Dia Lebih Mengerti (Norhayati Berahim )NBKara

0 ulasan: