RSS

Rabu, 24 Februari 2010

PESTA BUKU TRG 2010.....


Pesta Buku Terengganu 2010, baru saja dilancarkan tadi.... bermula hari ini 24/02 hingga 02/03/2010. Kebetulan hari ini hubby aku balik awal dari kerja...so aku kerjakan dia..he he. Sesampai saja dia ke rumah, sebelum sempat dia naik...aku dah ajak hubby ke pesta buku. bukan apa, tak ada niat nak menderapun.... kalaulah sempat hubby masuk ke rumah...for sure dia tak akan pergi......

Hubby nampaknya mood ok je today. Kira rezeki aku lah agaknya hari ni....

Dalam kereta hubby offer aku untuk beli 10 buah novel. Gulp... aku telan air liur...biar betul, apa ke baik sangat luck aku hari ni. Harap2 ada la novel2 yang aku hajatkan...

Memandangkan hari dah petang benar dan tak nak termakan waktu maghrib, aku dengan hubby macam lipas kudung mencari. Mata melilau-lilau mencari...harap2 ada la sebuah dua novel yang dah lama aku cari.... Tak menghampakan lah kiranya...aku angkut 7 buah novel dari Pesta Buku Trg kali ini dengan dibayar hubby. Terketar2 juga dia hulurkan rm 150 untuk novel2 ini....uuuuuu hubby memang baik......ya ya ya...

Inilah novel2 yang sempat aku angkut... may be esok2 aku akan pergi lagi...
Tapi kan harga kat pesta buku ni tak ada bezanya dengan harga kat kedai2 sekitar KT, kedekut betul nak bagi diskaun lebih sikit...kalau sekadar 10% kat mana2 kedai bukupun boleh dapat... bukan beli sebiji.....uhhhhhhh!!!!

0 ulasan: