RSS

Isnin, 8 Jun 2009

ZAHANI vs MANAF HAMZAH...

Siapa tu? Hah...kat belakang berdiri tu kawan aku. Kami satu sekolah dulu masa sekolah menengah. Dia ni junior aku 2/3 tahun, muda lagi tu...sebab aku yang lebih tua ni pun masih muda lagi...ha ha ha. Tapi tak boleh ngorat sebab dah ada hubby tu... Duduk tu siapa? Sebelah jejaka baju merah hitam tu, kawan kepada kawan aku tu...kawan sekerja agaknya sebab aku pun tak kenal.
Si Jejaka tu siapa pulak? Hah, inilah nak cerita...mungkin yang dah biasa jumpa dah kenal lah kot. Tapi aku tak pernah jumpa lagi, dia ni duk jauh nun di Singapura... Kawan aku ni minat sangat dengan jejaka ni...tapi jangan salah faham dah, dia minat sangat dengan novel2 tulisan jejaka ni...tak berani katanya sebab orang rumah jejaka ni ada kat sebelah aje tu..kah kah kah. Anyway ...itulah kawan aku Zahani Ismail, orang Terengganu yang merantau cari makan di KL. Hari tu masa PBAKL '09, kawan aku berkesempatan berjumpa dan berkenalan dengan penulis yang tersohor ni....memang bertuahlah dia tu...kami ni dulu sama-sama minat sangat baca novel DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU karya jejaka berbaju merah hitam ni MANAF HAMZAH...

0 ulasan: