RSS

Ahad, 31 Mei 2009

AKU ADA KAMU...

Novel ini aku dah pinjamkan kepada kawan sekerja. Dia berkali-kali mengucapkan terima kasih kerana meminjamkan novel AKU ADA KAMU. Aku jadi pelik juga pada mulanya, tetapi bila dia jelaskan kenapa...aku pula yang terpaku. Rupanya ada juga gunakan membaca novel ni. Katanya dengan membaca novel AKU ADA KAMU dia tahu rupanya adiknya yang sakit selama ini terkena buatan orang, serupa dalam novel AKU ADA KAMU. Dia dah bawa adiknya pergi berubat.

Aku dah tamat membaca novel ini. Apa nak komen ya, banyak input yang aku dapat, tapi betul ke saka tu begitu.....pada yang belum beli tu, beli cepat-cepat kerana sangat berbaloi untuk dijadikan koleksi peribadi. Untuk novel ini aku bagi 4 bintang...Aku ambil masa hampir 3 hari juga untuk habiskannya. Penat juga sebenarnya tapi tak sabar-sabar nak tahu kesudahan ceritanya.

0 ulasan: