RSS

Selasa, 30 November 2010

MELUR BUNGA IVY

MELUR BUNGA IVY

Ini novel ke-4 pilihan aku pada musim cuti sekolah kali ini. Mula baca 1/12/2010.....
lama juga aku duk tercongok depan rak mencari2 novel yang aku inginkan.....
susah juga kalau dah byk sangat tak baca.... hu hu.

Sinopsis:
Sebuah impian yang menjadi kenyataan. Seperti ceria lagi warna-warni serta harumnya bunga-bunga di situ, itulah yang dia cuba terapkan dalam hidup ini.Dia ingin berjaya. Dia ingin bahagia. Dia ingin dihargai.Pertemuannya dengan Azam membuka ceritera baharu. Azam yang sungguh berazam itu adalah ‘masalah’ baginya. Namun Azam adalah kunci untuk membuka pencarian pada ‘dia’ yang sudah pergi. Sukar untuk dia melupakan ‘dia’, seperti sukarnya dia meletakkan Azam dalam hatinya.Namun Attia perlukan ayah, jadi perlukah dia tutup hatinya dengan abaikan kehendak Attia? Atau memilih Azam semata-mata bagi membahagiakan anaknya?Tetapi... kalau hati sudah tidak cinta, bolehkah hati-hati itu disatukan, Khalida?
Komen aku:
Apa nak komen ya........aku suka novel ni kerana kisahnya ringan dan nampak mudah. Semuanya mudah je dan tersedia depan mata...nak cari orang hilang mudah, nak bertemu jodohpun mudah.......kekadang rasa tak logikpun ada.
Untuk novel ni aku bagi 4 bintang.

0 ulasan: