RSS

Ahad, 28 November 2010

KEMAS RUANG NOVEL...

Dengan bilangan novel yang agak banyak 350 buah semuanya setakat hari ini, membuat aku serba salah untuk mengemas dan mengubah suai kedudukan rak-rak novel aku. Rak-rak novel tu letaknya dalam bilik tidur utama, maka hendak atau tidak aku terpaksa juga menyentuhnya untuk membuang habuk2, nanti hubby bising....

Alang2 aku memunggah novel2 di rak, aku ubah sekali kedudukan raknya supaya nampak ada 'scene yang baru ' dalam bilik. Mata pun tak jemu memandang....

Aku seronok tengok novel2 aku penuh dirak walaupun aku hanya mampu mengubahsuainya setahun sekali...

Proses pengubahsuaian berlangsung sehari suntuk...sehingga habis sakit2 badan. Nampaknya aku kena kurangkan pembelian novel2 kerana dah tak ada ruang nak 'store' ditambah lagi aku dah tak terdaya nak membaca macam dulu .... aku kekurangan waktu...

ruang membaca yang aku wujudkan dalam bilik tidur utama...disamping ruang menonton .....

0 ulasan: