RSS

Isnin, 22 November 2010

BIARKAN AKU MERINDU...


Ini pilihan aku yang kedua...harap2nya aku boleh menghabiskannya dalam masa yang ditetapkan... kuang3.

Sinopsis:

NAMANYA Puteri Anntasya, tetapi hidupnya tidak seindah seorang puteri. Hanya tujuh tahun dia ditatang bagai minyak yang penuh. Ketika itu, dunianya terasa begitu indah. Namun, akhirnya dia dicampak ke istana rindu yang membuatkan dia terasing sendiri. Merindui seorang lelaki yang begitu tegar melukai.

Rindu itu mendidik hatinya menjadi dingin dan beku. Rindu itu juga mengajar hatinya untuk tidak percaya pada cinta. Baginya, lelaki dijadikan daripada software yang sama, tidak setia dan tiada yang suci cintanya. Ketika tangkai hatinya disapa dengan rasa cinta, dia nanar sendiri. Antara mahu menerima cinta dan menikmatinya dengan sepenuh jiwa atau terus menjadi penghuni di istana rindu yang semakin hari semakin usang.

“Ayah...hapuskan rasa rindu ini. Aku ingin bebas dari rasa itu. Aku mahu menikmati rasa cinta tanpa ragu... Ya ALLAH, tolonglah aku.
Komen aku:
Aku selamat tamatkan novel ni semalam....apa nak dikata selain best..best..best...
novel lily suriani yang ke-4 ni kurang sikit humornya berbanding novel2 sebelumnya....macam biasa, ada saja part2 sedih yang membolehkan aku bergenang air mata. Untuk novel ini aku bagi 4 1/2 bintang...teruskan berkarya.

0 ulasan: