RSS

Isnin, 30 November 2009

NOVEL2 YANG DIBACA 19.11.09 - 02.01.10 (CUTI AKHIR TAHUN)

Saat yang ditunggu-tunggu....inilah masa aku bermalas-malasan sambil membaca novel-novel yang aku ada selain membersihkan rumahtangga. Hari hujan aku memerap baca novel, bila matahari keluar akupun keluar rumah...mengemas, membersih apa-apa yang patut supaya rumah aku nampak ada penghuninya....he he he.

Novel2 yang telah dibaca...

1.YANG SEBENARNYA(Aisya Sofea) - 4 1/2 bintang.
2.PERCAYALAH AKHIRNYA(Ruby Hazri) - 5 bintang.
3.KASIH SEDINGIN SALJU - (Amaruszati Noor Rahim) - 2 bintang
4.AKU BUKAN BILLY MILLIGAN(Norhayati Berahim) - 5 bintang
5.SAKTI CINTA( Anita Aruszi ) - 4 1/2 bintang
6. BUNGA SYURGA(Anita Aruszi) - 4 1/2 bintang
7. STREET VENDETTA(Mazni Aznita ) - 4 bintang
8. SUATU PENANTIAN(Antasya Balkis) - 4 1/2 bintang
9. REMBULAN PUJAAN(Antasya Balkis) - 3 1/2 bintang
10. BILA HATI BERBICARA(Antasya Balkis) - 4 bintang
11. CITRA CINTA(Antasya Balkis) - 3 1/2 bintang
12. SAMUDERA INDAH NIAN(Mazni Darwisya) - 4 bintang

0 ulasan: