RSS

Selasa, 7 Jun 2011

HUJAN GERIMIS DIHIASI PELANGI


Sinopsis novel :
Rozman Sulaiman, usahawan muda yang berjaya, menjangka kehidupannya berada di landasan yang baik dan sempurna. Namun itu semua berubah apabila dia mendapati bahawa dia dipantau dan diperhatikan. Bukan sahaja dari seorang wanita bahkan dari beberapa pihak yang selama ini tidak pernah dia tahu akan kewujudan mereka

Bermula dari situ, lantas berhadapan dengan pertanyaan dan dilema akan siapakah dirinya yang sebenar? kerana apa yang cukup memeranjatkan ialah dia tidak sebatang kara seperti yang disangkakan selama ini.
malahan wanita yang memerhatikan dirinya tanpa diduga mula bertapak dalam hidupnya yang jahil itu. Malah kehadiran wanita bernama Tiara itu bukan sahaja membolak-balikkan hidupnya, tetapi merubah segala tanggapan dan kepercayaannya kerana sebelum dia perolehi jawapan-jawapan yang menyelebungi dirinya, mereka harus berhadapan dengan bahaya, musuh dan musibah.

Komen aku...
Tamat sudah pembacaan aku....ermmm apa nak komen ya. Sebenarnya novel ni ada auranya yang tersendiri. Penyampaian bagus cuma penceritaannya yang kadang-kadang berulang membuatkan aku sedikit bosan. Untuk novel ni aku bagi 4 1/2 bintang. Saudara Manaf...teruskan berkarya dan teruslah hasilkan novel2 yang seindah DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU atau setidak-tidaknya AYLANA.

0 ulasan: