RSS

Isnin, 14 Februari 2011

PENJARA RINDU....


15/2/2011
Baca tetap baca, tapi tak tahulah bila novel ini akan mampu aku habiskan......
Bermula esok hingga Khamis minggu depan aku sibuk dengan sukan sekolah. Esok akan bermulanya acara2 saringan dan acara kemuncaknya ialah hari Khamis 24hb. Februari minggu depan....
Membuatkan aku sibuk, kerana aku bertugas dibahagian statistik...so tiap2 hari aku kena bertugas mengira dan menjumlah markah2.... huhuuuuuuuuuuuu
Sinopsis :
Kehadiran Farisya Hani di dalam hidup Haziq Denial hanyalah sekadar penyelamat kpd maruah keluarga lelaki itu. Atas dasar itu, perhubungan mereka tidak berjalan dgn lancar.Dgn kejadian beberapa insiden yg tidak disengajakan, bibit-bibit cinta mula berkembang mekar bak bunga di pagi hari. Dalam tak sedar, masing-masing sudah saling jatuh cinta.Namun langit tidak selalunya cerah. Kebahagiaan yg diharapkan berkekalan terlerai sudah di pertengahan jalan. Kehdiran bekas kekasih Farisya Hani telah mengundang konflik yg ditunggu-tunggu oleh pihak ketiga yg sentiasa mencari peluang utk mendekati Haziq Denial.Masih adakah peluang kedua utk mereka? Atau... adakah rindu mereka akan terpenjara buat selama-lamanya?
komen aku:
Tamat 25/2/2011 ( 10 hari)
Hu hu hu....cerita ni best jugak, tapi aku macam tak suka jerrr dengan jalan ceritanya..... banyaknya konflik yang melanda watak utamanya Farisya Hani tapi still happy ending.....
Untuk novel ni aku bagi 4 bintang...tak rugi la beli untuk dibuat koleksi.....beli jangan tak beli...

0 ulasan: